icon-balloon Bossuwé lanceert nieuwe dienstverlening

Persbericht
Persberichttekst

Vanaf vandaag biedt de Bossuwé Group uit Kortrijk een nieuwe dienstverlening aan, de Bossuwé Frietpotcare. Met deze nieuwe dienst reinigen en verversen ze huishoudelijke frietketels en leveren ze deze terug als nieuw af.

De nieuwe dienstverlening past volledig in de visie van het bedrijf, dat zich wil profileren als full servicebedrijf op vlak van frituren en aanverwante diensten. Naast hun vaste en mobiele frituren, mikken ze met deze nieuwe dienst ook weeral op het gebruiksgemak van hun klanten.

Het idee zat al langer in mijn hoofd. Veel van mijn vrienden en familie komen nu al met hun frietpot af en dan bezorg ik hun een quasi nieuw toestel terug.”, zei zaakvoerder Olivier Honoré.

De timing van de lancering is geen onlogisch moment. Veel huishoudens hebben tijdens de eindejaarsfeesten handig gebruik gemaakt van hun friteuse. Vooral na het veelvuldig bakken van frieten en kroketten, blijft de friteuse vaak vuil achter. Vuil stockeren tot het volgend feest, is voor velen geen optie. Aangezien het reinigen van een frietpot een vuil en sinecuur werk is, kan je deze taak dus voortaan uitbesteden.

De Frietpotcare dienst bestaat in 2 varianten: de light versie en de full versie. Bij de full versie komt Bossuwé de frietpot afhalen bij de klant thuis, reinigt deze volledig en vult daarna de frietpot terug op met verse plantaardige frituurolie. Bij de light brengt de klant zelf de frietketel binnen en haalt de klant deze nadien zelf terug op. De full Frietpotcare is dus iets duurder, maar komt met meer gebruiksgemak.

Het professioneel reinigingsproces begint met het verwijderen van de oude olie en vetresten. Daarna weekt de frietketel voor een nacht in een speciaal bad om vervolgens de frietketel te laten blinken als nieuw. Na het correct opvullen van het juiste oliepeil, is de frietpot opnieuw klaar voor gebruik. Zonder gedoe en zonder vuile handen.

Voor een aantal van mijn kameraden zal dit toch een flinke besparing zijn, in plaats van elke 6 maanden een nieuwe frietpot te kopen, omdat het reinigen gewoon een te vuil werk is.”, zegt de zaakvoerder, Olivier, al glimlachend.

Meer informatie over deze unieke dienstverlening is te vinden op www.bossuwe.be/frietpotcare.

 

Persbericht Type
Datum
Persbericht
Contactgegevens
Naam
Olivier Honoré
E-mail
volkert@bossuwe.be
Organisatie
Group Bossuwé
Adres
Kampstraat 47
Stad
Kortrijk
Telefoon
0478 50 56 87
Contactgegevens