Tijdens de opnamedagen van Tien om te Zien op de zeedijk van Westende, schakelt DPG Media dit jaar de hulp in van Bossuwé om de bezoekers te voorzien van frieten, burgers en snacks tijdens het meest iconische muziekevenement van dit land.
Tussen 15 en 25 juli vind je de foodtrucks van Bossuwé op het evenemententerrein van Tien om Te Zien, naast de Rotonde. De keuze voor Bossuwé is vooral te denken aan hun flexibiliteit, betaalbare prijzen en ruime ervaring met grootschalige evenementen. Dit is ook meteen de eerste samenwerking tussen DPG Media en Bossuwé.
Tien om te Zien Fotowedstrijd
Om deze nieuwe samenwerking extra in de verf te zetten, lanceert Bossuwé een speciale fotowedstrijd: de Tien (foto’s) om te Zien. Bezoekers van Tien om te Zien en deze aan de foodtruck maken kans op fantastische prijzen. In totaal worden tien prijzen weggegeven, waaronder de hoofdprijs: een foodtruck op locatie bij de winnaar. De gelukkige winnaar kan samen met 20 vrienden à volonté genieten van frietjes en snacks op een afgesproken datum en locatie.
“Als Kortrijkse speler de kans krijgen om voor de grootste mediagroep in België frietjes te bakken op het meest iconische muziekprogramma… Daar hebben we geen twee keer moeten over nadenken”, aldus Olivier Honoré, zaakvoerder Bossuwé Group.
Om kans te maken, moet je wel naar Westende. Alle informatie om deel te nemen en kans te maken op een foodtruck vind je op www.bossuwe.be/fotowedstrijd.
- Einde persbericht -