Op dinsdag 16 januari 2024, organiseren Skyline Communications en Skyline Park voor de derde keer een grandioze comedyavond als afsluiter van een succesvolle inzamelingsactie ten voordele van Make-A-Wish Vlaanderen. Alle 210 beschikbare tickets werden in een mum van tijd verkocht.
Actie met impact: Stand-up for a Dream
Naar jaarlijkse traditie, ondersteunt Skyline Communications ook dit jaar opnieuw een goed doel. "Bij Skyline is sociaal engagement een kernwaarde binnen onze bedrijfscultuur," benadrukt Siel Schoonbaert, HR-medewerker bij Skyline. "Dit jaar hebben we ervoor gekozen om ons in te zetten voor Make-A-Wish Vlaanderen. Onze campagne staat in het teken van hoop en kracht, waarbij we geloven dat het realiseren van hartenwensen bijdraagt aan het genezingsproces van kinderen met levensbedreigende ziekten."
De comedyavond op 16 januari, het hoogtepunt van deze actie, is al uitverkocht. In slechts anderhalve week werden meer dan 210 tickets verkocht, "een indrukwekkende prestatie die het enthousiasme en de steun van de gemeenschap benadrukt," glundert Lode Ketelair, Marketing Manager bij Skyline en programmator van de line-up.
"De Comedy Night is een cruciaal element van onze inzamelingsactie. Skyline Communications en Skyline Park dragen samen alle artistieke en productionele kosten waardoor elke euro die we ophalen rechtstreeks naar Make-A-Wish Vlaanderen gaat. Dit biedt ons de gelegenheid om niet enkel de bezoekers een leuke avond te bezorgen, maar ook actief bij te dragen aan het vervullen van de hartenwensen van kinderen."
Het programma belooft een dolleuke avond te worden met headliner Hans Cools, bekend van zijn resem uitverkochte voorstellingen "Cools en zonen". Ook Gunter Lamoot, met zijn nieuwe zaalshow "The One and Lonely", en drievoudig Humo's Comedy Cup finalist Seppe Toremans staan op de affiche. Tim Loobuyck, bekend om zijn zelfspot, zal de avond met zijn humoristische flair en snedige one-liners aan elkaar praten.
Brede actie: soepverkoop, kerstdrink, en swagverkoop
Skyline pakt niet enkel uit met een comedyshow, maar richt ook nog enkele andere initiatieven in om geld in te zamelen. Zo organiseren ze wekelijks een soepverkoop in Skyline Park voor medewerkers op de bedrijvencampus. Hun kerstdrink biedt dan weer een gezellige gelegenheid om bij te dragen via de verkoop van snacks, warme dranken, en een scala aan kleding en nuttige items waarvan de opbrengsten ook volledig naar het goede doel gaan.
Marleen Verschuere, regio-verantwoordelijke voor West-Vlaanderen van Make-A-Wish, benadrukt het belang van de steun: "Het ingezamelde geld is van onschatbare waarde voor de zieke kinderen en hun familie, en stelt ons in staat om hun meest magische wensen te vervullen. We zijn enorm dankbaar voor de steun van Skyline Communications en haar partners."
Tot slot benadrukt Siel Schoonbaert: "Deze initiatieven tonen aan dat lachen belangrijk is, maar dat we tegelijkertijd ook heel serieus zijn in het nemen van onze verantwoordelijkheid om bij te dragen aan een betrokken gemeenschap en het belang van gedeelde waarden."